تو اکثر کسب وکار های دنیا کسب و کار های آنلاین بسیار پیشرفت خوب و چشم گیری کرده است و چند سالی است که که در ایران ما توانسته ایم خرید آنلاین را به صورت چشم گیری روند بسیار خوبشو ببینیم امروز میخوام یکی از کسب وکار هایی که خیلی کم مردم به آنلاین بودنش فکر میکنند صحبت کنم .

تقریبا ۲سالی است که چند تا برند روی فعالیت سوپرمارکت آنلاین وقت گذاشتند و بخاطر دلایلی هنوز چیزی که میخواهند نشدند . یکی از دلایلی که سوپرمارکت های آنلاین هنوز بولد نشدند فرهنگ خرید سنتی هست که هنوز جاریست یا خیلی از افراد اصلا نمیدانند که میتوانند خرید مایحتاج روزانه و ماهانه خود را از سوپرمارکت های آنلاین تهیه کنند .
بسیاری از افراد هم به این باورند که چرا باید از سوپرمارکت های اینترنتی خرید کرد ؟ در حالی که سوپرمارکت محل خود زیر ۳۰ دقیقه محصولات را به دست مشتری میرساند . بهتون پیشنهاد میکنم که اگر تا حالا این مدل خرید را از سوپرمارکت های آنلاین امتحان نکردید برای یک بار تست کنید در صورتی که هم زیر قیمت میگیرید هم هزینه ارسال نمیدید .
یکی ۲تا از برند ها برای رفع این مشکل اومدند با یکسری از فروشگاه های بزرگ همکاری کردند و به این صورت کار میکنند که مشتری درخواست تهیه میکنند و به دست مشتری میرسانند . اما امروز یک برند سوپرمارکت اینترنتی بهتون معرفی میکنم که پس از آنلایز و تحلیل بازار هدف یک سری اقدامات در این راستا کرده و این مشکلات را برای مشتری حل کرده است .



سوپرمارکت آنلاین سالی مارکت

سالی مارکت یک تیم با تجربه رو در زمینه فروش آنلاین محصولات موادغذایی و سوپرمارکت اینترنتی جمع آوری کرده وتوانسته با تحلیل مشکلات خرید مردم از سوپرمارکت های آنلاین به یک هدف کلی برسد. برای مثال شما میتوانید با لیست خرید مواد غذایی راحت تر خرید کنید . یکی از متفاوت ترین نکته های سالی مارکت با برند های دیگر زیر قیمت بودن تمامی محصولات نسبت به همه جا میباشد که این راز موفقیت این برند محسوب میشوند و اگه بخوام یکی در از اقدامات خوب این برند بگم از زود رسیدن محصول دست مشتری یاد میکنم که رضایت مشتری برای این برند بسیار مهم است .

سوپرمارکت های آنلاین جایگزین سوپرمارکت های محلی میشود !