ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2017/12/16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    4
    0
    عضو انجمن

    فروشگاه شکا | ای شکا فروشگاه جامع اینترنتی شیرینی های سنتی

    فروشگاه جامع اینترنتی شیرینی های سنتی، چای، زعفران وعسل ایرانی

    http://www.eshoka.ir


    در دورانی که ما زندگی می کنیم ، تولید کنندگان بایستی خود را با تغییرات معنی دار به منظور بقا و رشد تطبیق داده و حالت انعطاف پذیری داشته باشند. یکی از مهمترین دغدغه های و مشکلات تولید کنندگان امروزی درارائه خدمات نوین فناوری دیجیتال ، عدم برنامه ریزی منظم در ارتباطات بازاریابی می باشد.


    برنامه ریزی ارتباطات بازاریابی، فرآیند مدیریتی است که به ایجاد و حفظ تعادل منطقی ما بین اهداف ارتباطی بازاریابی، منابع و موقعیت های در حال تغییر بازار می پردازد و هدف آن ایجاد یا تغییر اثربخش و یکپارچه ابزارهای ارتباطی بازاریابی تولید کنندگان به منظور دستیابی به کاربران جدید، در راستای سیاستهای تشویقی و ترغیبی می باشد تا بار اضافی بر ذهن کاربران ایجاد نگردد، بلکه با کمترین هزینه ارتباطی، افراد را در تصمیم گیری به خرید محصولات تولید کنندگان ترغیب نماید.

    رسیدن به دایرکتوری و بازاریابی یکپارچه مستقیم تولیدکنندگان سراسر کشور، که با مشارکت تولید کنندگانی که در حوزه فعالیت این مرکز قرار دارند، ارتقاء کیفیت محصولات، بسته بندی مناسب برای محصولات، فروش بهینه محصولات و ارائه آنها به کلیه کاربران این وب سایت می باشد. با ایجاد این استراتژی که مزایای متعددی را برای تولید کنندگان به همراه خواهد داشت ونه تنها فروش و سود را افزایش خواهد داد بلکه وفاداری به برند ایرانی را نیز در بین کاربران افزایش می‌دهد.

    یک استراتژی جامع برای محصولات تولید کنندگان ایجاد خواهد کرد، که اجرای آن برای تشکیل تصویری بزرگتر با همکاری تولید کنندگان ایرانی را نمایان می کند که در نهایت رقابت اصلی بین تولید کنندگان فعال دراین حوزه بر سر جذب کاربران و حفظ‌شان می باشد.

    این فروشگاه محصولات تازه و با کیفیت تولید کنندگان را مستقیماً ازمراکزتولیدی ها و شرکت ها بر سر میز کاربران خود می‌آورد. آنها می توانند کاربران اصلی و همچنین کاربران بالقوه خود را به صورت مستقیم شناسایی کنند ومحصولات خود را مطابق با آنها تولید نمایند وبه تعداد مشتریان وفادار خود بیافزایند.

    تولید کنندگان می توانند از بازاریابی یکپارچه مستقیم برای بالا بردن سطح رضایتمندی کاربران خود استفاده کنند. به این ترتیب از میزان سوداگری و دلالی کاسته می شود و هزینه های حمل و نقل نیز کاهش می یابد.

    این مرکزسعی نموده است برای بهتر دیده شدن محصولات تولید کنندگان تصاویر ارسالی را با جلوه‌های بصری و تصاویر باکیفیت جهت دهی نماید این مرکز فقط محل تبلیغات و فروش محصولات نیست بلکه درتلاش است با روش اقتصاد مقاومتی راهی برای حمایت ازتولید ملی و افزایش بهره وری وگذرازبحرانها ایجاد نماید. وسر لوحه خدمت رسانی خود قرار دهد.


    این مرکز سعی دارد جستجوگران و کاربران اطلاعات محصولات تولید کنندگان ایرانی را بروب سایت خود متمرکز کند. برای این کار تمام امکانات فنی و مجوزهای لازم را به کار گرفته‌ایم.

    تصاوير پيوست شده تصاوير پيوست شده  
    ویرایش توسط shamimco2000 : 2018/10/17 در ساعت 15:26
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2017/12/16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    4
    0
    عضو انجمن

    سایت دایرکتوری در خدمت محصولات ایرانی (۱)


    ضرورت ایجاد سایت دایرکتوری تولید کنندگان در فروش محصولات

    با داشتن یک سایت دایرکتوری (مرجع) می‌توان محصولات ایرانی را در هر دسته و طبقه به طور یکجا در اختیار داشت تا کاربران بتوانند با آرامش، تصاویر محصولات را در وب سایت یا گوشی‌های همراه خود مشاهده و انتخاب خود را در بین همه این تولید‌کنندگان و محصولات انجام دهند.

    مقدمه
    وقتی برای تفریح و سیاحت به شهرهای ایران سفر می‌کنیم اولین چیزی که ذهن ما را به خود معطوف می‌کند خرید سوغاتی برای دوستانو آشنایان است. لذا شناخت تولید‌کنندگان محصولات شهرهای ایران یکی از دغدغه‌های مسافران است که هر یک به نوبه خود دارای محصولات متنوعی می‌باشند باید متذکر شد که شهرهای ایران دارای متنوع ترین محصولات دردنیا می‌باشند که بعضی از آنها در حال حاضر به خارج از ایران صادر می‌شوند که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. نبود سایت جامع برای تولید‌کنندگان سراسر ایران از مواردی بود که باید به آن پرداخته می‌شد. و بقول ضرب المثل معروف ماهی را هرموقع از آب بگبرید تازه است.

    خدمات نوین دیجیتالی در خدمت تولید
    لذا در حال حاضر با وجود اینترنت و خدمات نوین دیجیتالی این امر محقق شده است و کاربران می‌توانند درعرض چند دقیقه از طریق وب سایت و یا گوشی‌های همراه خود محصول مورد نظر را انتخاب نموده و مستقیما سفارش دهند و تر‌و‌تازه از کارخانه به درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرد. با توجه به گستردگی و پیشرفت جوامع صنعتی، بر تعداد تولید‌کنندگان ایرانی روز به روز افزوده شده است. لذا برای شناخت تولید‌کنندگان ایرانی و محصولاتشان راهکاری باید اندیشیده می‌شد تا کاربران بتوانند با آنها در ارتباط مستقیم بوده و شناخت کافی از آنها و محصولاتشان را داشته باشند.

    لزوم داشتن سایت دایرکتوری
    حتما برای شما پیش آمده است که دنبال منبع، مطلب و یا خدماتی در زمینه‌های خاصی در وب سایت و یا گوشی‌های همراه خود می گردید اما آدرس سایت‌ها و لینک‌های مربوط به آن را در دست ندارید. در نهایت با کلی تلاش و جستجو شاید فقط بتوانید به معدود سایت‌هایی دست یابید. در نتیجه به این فکر می‌افتید که ای کاش سایتی وجود داشت که منبعی از همه خواسته‌هایتان به طور یکجا را در خود دارا بود. البته باید در نظر داشت که ایجاد چنین سایتی چندان آسان نبوده و نیست و دارای مشقت و سختیها فراوانی است.

    طراحی سایت دایرکتوری
    لذا در حال حاضر سایتی طراحی شده است تا تولید‌کنندگان ایرانی از سراسر ایران بتوانند محصولات خود را بصورت تصویری و با کیفیت بالا و دارای توضیحات کافی در مورد محصولات ارائه شده اقدام نمایند و نیزخدماتی را این وب سایت برای تولید‌کنندگان و برای کاربران خود در نظر گرفته است. یکی از شاخصه‌های این وب سایت ریسپانسیو بودن آن است و این برای کاربران نقش اصلی را ایفا می‌کند تا آنها بتوانند محصولات ایرانی را مشاهده، انتخاب و خرید نمایند. لذا حالا می‌توان با داشتن یک سایت دایرکتوری (مرجع) محصولات ایرانی را درهردسته و طبقه به طور یکجا در اختیار داشت تا کاربران بتوانند با آرامش، تصاویر محصولات را در وب سایت یا گوشی‌های همراه خود مشاهده و انتخاب خود را در بین همه این تولید‌کنندگان و محصولات انجام دهند. این امر باعث می شود کاربران با دست باز تری جستجو خود را انجام دهند.

    مدل سایت دایرکتوری
    این سایت دایرکتوری محصولات تولید‌کنندگان را که شامل شیرینی‌های سنتی، چای، زعفران و عسل ایرانی است را بر اساس موضوع فعالیت وب سایت دسته‌بندی و طبقه‌بندی می‌کند. از نکات مثبت دیگر این سامانه ثبت‌نام رایگان بودن آن است. بدین صورت که تولیدی‌ها تصاویرمحصولات و برند خود را دروب سایت به صورت کاملا رایگان به لیست مربوطه اضافه می‌کنند.
    از خصوصیات این سایت دایرکتوری این است که برای بهتر دیده شدن نوع بسته بندی و طرح های مختلف آن تصاویر محصولات را با جلوه‌های بصری و تصاویر با کیفیت جهت دهی نموده است. این سایت دایرکتوری برای فروش محصولات تولید‌کنندگان فروشگاهی ایجاد نموده است که محصولاتشان را به کاربران خود عرضه و ارسال می‌نمایند. لذا وجود یک سایت دایرکتوری برای تولید‌کنندگان ضروری بوده تا بتوانند بهتر دیده شوند و فعالیت‌ها، خدمات و محصولات‌شان را در معرض دید کاربران گذاشته و با تبلیغ مداوم برند و محصولات خود، فروش و ارزش کسب و کارشان را ارتقا دهند. ما دوباره از خصوصیات دیگر این وب سایت با شما سخن خواهیم گفت منتظر ما باشید.

    فروشگاه جامع اینترنتی شکاeshoka
    فروشگاه شکا سعی نموده است جستجوگران و کاربران اطلاعات محصولات تولید‌کنندگان ایرانی را بر وب سایت خود متمرکز کند. برای این کار تمام امکانات فنی و مجوزهای لازم را به کار گرفته است.
  3. #3
    تاریخ عضویت
    2017/12/16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    4
    0
    عضو انجمن
    بازاریابی یکپارچه در خدمت محصولات ایرانی (۲)

    مقدمه
    در مطلب گذشته در باره سایت دایرکتوری در خدمت محصولات ایرانی با شما صحبت کردیم و مزیدهای این سایت را برای تولید کنندگان و کاربران توضیح دادیم در این مطلب می خواهیم در باره بازاریابی یکپارچه در خدمت محصولات ایرانی با شما سخن بگوئیم.

    مدل بازاریابی یکپارچه
    بازاریابی روش‌های مختلفی برای جذب کاربران دارد که ما در دورانهای گذشته ودر مکان‌های مختلف ازانواع آنها استفاده کرده ایم اما امروزه برای بهره‌وری بهتر و برای موفقیت بیشتر نیاز داریم که از چند روش مختلف به صورت هم زمان استفاده کنیم. به این مدل بازاریابی یکپارچه میگویند.

    تاثیرخدمات نوین دیجیتالی
    در سالهای اخيربا استفاده ازفناوری اطلاعات و ارتباطات در فضای مجازی و خدمات نوین دیجیتالی تاثيرو تغييرات مهمی بر زندگی اقتصادی و اجتماعی تولید‌کنندگان و کاربران داشته است. لذا اينترنت فرصت های زيادی در برقراری تعامل بین تکنولوژی ومردم برقرار کرده است و تولید‌کنندگان می توانند از آن استفاده بهینه نمایند.

    در دورانی که ما زندگی می‌کنیم ، تولید‌کنندگان بایستی خود را با تغییرات معنی‌دار به منظور بقا و رشد تطبیق داده و حالت انعطاف پذیری داشته باشند. یکی از مهمترین دغدغه‌های و مشکلات تولید‌کنندگان امروزدرارائه خدمات نوین فناوری دیجیتال ، عدم برنامه ریزی منظم در ارتباطات بازاریابی می‌باشد.

    با ظهور شرکتهای تولیدی متعدد، بحث تنوع خدمات و برنامه‌های وفادار سازی کاربران بسیار ضروری به نظر می‌رسد. شرکتهای تولیدی ناگزیر از اجرای استراتژی‌های بلند مدت برای کاربران می‌باشند. بنابراین باید قبل از برخورد با آنها و در تبلیغات و اطلاعاتی که به آنها می‌دهیم از طریق ارتباطات بازاریابی یکپارچه تأثیر مثبتی ایجاد کنند.

    هدف از بازاریابی یکپارچه
    هدف بازاریابی یکپارچه ایجاد یا تغییراثربخش و یکپارچه ابزارهای ارتباطی مانند اینترنت و گوشی‌های همراه و شبکه‌های مجازی و... بازاریابی تولید‌کنندگان به منظور دستیابی به کاربران جدید، در راستای سیاستهای تشویقی و ترغیبی می‌باشد تا بار اضافی بر ذهن کاربران ایجاد نگردد، بلکه با کمترین هزینه ارتباطی، افراد را در تصمیم‌گیری به خرید محصولات تولید‌کنندگان ایرانی ترغیب نماید.
    بازاریابی یکپارچه نسبت به روش های سنتی بازاریابی از جایگاه و رتبه بالاتری برخوردار است زیرا نه تنها بر جذب کاربران جدید بلکه بر حفظ رابطه سالم طولانی مدت با آنها نیز تاکید دارد و نقش اساسی در رساندن پیامی واحد به کاربران واقعی را ایفا می کند و در نتیجه فرصت‌های بهتری برای جذب کاربران دارد.

    بازاریابی یکپارچه روشی است برای ایجاد یک تجربه یکپارچه و یک رنگ برای تولید‌کنندگان برای تعامل با برند به کمک تبلیغات، ارتقاء فروش، روابط عمومی و بازاریابی نوین دیجیتال است. به طوری که همه با هم دریک مرکز متمرکز باشند. وقتی کاربران مجموعه‌ای از محصولات متنوع و متناسب، به هنگام و برنامه‌ریزی شده دریافت می‌کنند ، می‌توانند تصمیم‌گیری مناسب‌تری برای انتخاب داشته باشند.

    نقش تبلیغات در بازاریابی یکپارچه
    بازاریابی یکپارچه رشد بسیار سریع داشته و سود و مزایای بیشتری را برای تولید‌کنندگان تامین می‌کند. انسانهای امروز، خواسته یا ناخواسته در معرض تبلیغات فراوانی قراردارند. امروزه ارتباطات بازاریابی بر نحوه‌ی حیات، منش، رفتار و جهان بینی ما نیز تاثیر می‌گذارند. امروز با رشد، و پیشرفت رسانه‌های جمعی، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، شیوه‌های تبلیغاتی نیز متحول، مُبتکرانه و خلاقانه شده‌اند. بنابراین شناخت تبلیغات نوین دیجیتالی و ارتباطات امری ضروری و لازم به نظر می‌رسد.

    علی‌رغم اینکه ایجاد ارتباطات یکپارچه‌ بازاریابی مستلزم تلاش بسیار زیاد است، اما منافع بسیاری نیز به همراه دارد. این شیوه می‌تواند مزایای رقابتی ایجاد کند و درحالی که پول، زمان و استرس کمتری صرف می‌کنید، فروش و سود را افزایش می‌دهید.این رابطه‌ی بازاریابی، با کاربران نوعی رابطه‌ی وفادارانه ایجاد می‌کند که می‌تواند توانایی حفظ کاربران برای یک عمر، مزیت رقابتی قدرتمندی باشد.

    نقش بازاریابی یکپارچه در جذب کاربران
    با این فعالیت‌ها می‌توان مطمئن بود که هزینه‌های مرتبط با بازاریابی کاهش چشمگیری خواهد کرد و قدرت بیشتری در ایجاد آگاهی از برند بوجود می‌آید. این روش نه تنها باعث جذب کاربران جدید شده بلکه ارتباط با کاربران سابق و وفادار را بیش از پیش محکمتر می‌کند.

    شرکت های تولیدی بیش از پیش، نیازمند روش های مؤثر برقراری ارتباط با کاربران هستند. با استفاده از یک برنامه بازاریابی یکپارچه ، یک استراتژی بازاریابی یکپارچه ایجاد خواهد شد که مزایای متعددی را به همراه خواهد داشت . نه تنها فروش و سود را افزایش خواهد داد بلکه وفاداری به برند را نیز افزایش خواهد داد.

    نقش فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka
    ایجاد یک دایرکتوری، بازاریابی یکپارچه، فروش مستقیم تولیدکنندگان سراسر کشور، که با مشارکت تولید‌کنندگانی که در حوزه فعالیت این مرکز قرار دارند، ارتقاء کیفیت محصولات، بسته بندی مناسب برای محصولات، فروش بهینه محصولات و ارائه آنها به کلیه کاربران این وب سایت می‌باشد. با ایجاد این استراتژی که مزایای متعددی را برای تولید‌کنندگان به همراه خواهد داشت و نه تنها فروش و سود را افزایش خواهد داد بلکه وفاداری به برند ایرانی را نیز در بین کاربران افزایش می‌دهد. یک استراتژی جامع برای محصولات تولید کنندگان ایجاد خواهد کرد، که اجرای آن برای تشکیل تصویری بزرگتر با همکاری تولید‌کنندگان ایرانی را نمایان می‌کند که در نهایت رقابت اصلی بین تولید‌کنندگان فعال دراین حوزه بر سر جذب کاربران و حفظ‌شان می‌باشد.

    نتیجه
    فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka سعی دارد جستجوگران و کاربران اطلاعات محصولات تولید‌کنندگان ایرانی را بروب سایت خود متمرکز کند. برای این کار تمام امکانات فنی و مجوزهای لازم را به کار گرفته‌ایم.
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3

موضوعات مشابه

  1. کمپین تبلیغاتی چیست؟ ۴ توصیه برای مدیریت بهتر یک کمپین تبلیغاتی
    توسط SARA در انجمن مقاله های استارتاپی (مقالات)
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 2018/11/12, 12:29
  2. تجربه کاربری و افزایش درآمد اینترنتی
    توسط Admin در انجمن آموزش های سئو - SEO
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 2018/06/09, 12:44
  3. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/07, 20:38
  4. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/11/16, 09:19
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/10/28, 11:54

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش