انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از مجله شنبه :




درس‌هایی که از بازاریابی دیجیتال یک برند بزرگ می‌آموزیم


علم و احساس در کمپین جنرال‌الکتریک


امروز‌ تعامل با مشتریان یکی از مهم‌ترین ارکان بازاریابی به شمار می‌رود و می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر روند رشد، بهینه‌سازی، تجزیه و تحلیل و پیگیری موفق فرایند بازاریابی داشته باشد، به همین منظور نیز بهره‌گیری از ابزارهای جدید و به کار بردن استراتژی‌ها و راهکارهای نوین دنیای امروز، یکی از مهم‌ترین رویکردها در زمینه علم تبلیغات و برندسازی محسوب می‌شوند ...






______________________________
ادامه در منبع : http://shanbemag.ir/%D8%B9%D9%84%D9%...B1%DB%8C%DA%A9