اگر کمی هم اهل دانلود کردن باشید، حتما گذار شما هم به فایل هاستینگ هایی نظیر RapidGator, Uploded, upToBox و… افتاده است. این سایت ها به هنگام دانلود، محدودیت هایی را برای کاربران رایگان ایجاد می نمایند و برای رفع این محدودیت ها شما باید از این سایت ها اعتبار خریداری کنید.

در این کاربران معمولا با مشکل مواجه خواهند شد:
اول آنکه امکان پرداخت بین المللی را برای این سایت ها که خارج از کشورند، ندارند و نمی توانند اعتبار مورد نیاز خود را خریداری کنند.
دوم آنکه از آنجا که تعداد این سایت ها زیاد است و فایل ها در بین این سایت ها پراکنده است، کاربر نیاز دارند تا تعداد زیادی اکانت از این سایت ها تهیه کنند.

دانلودباکس سیستمی است که به شما امکان می دهد که این محدودیت ها را حذف کرده و دانلودی راحت و بدون دردسر داشته باشید. شما می توانید با تهیه اعتبار در دانلود باکس، از تعداد زیادی از این فایل هاستینگ ها به دانلود بپردازید و نیاز به خرید اکانت های مختلف از فایل هاستینگ های مختلف نخواهید داشت.

دانلودباکس لینک فایلهای موردنظر شما را دریافت کرده و سپس آن فایلها را از فایل هاستینگ مربوطه به سرورهای قدرتمند خود منتقل ساخته و سپس لینک بدون محدودیت آن را در اختیار شما قرار می دهد.

در صورت علاقه به سرمایه گذاری حتما با ما تماس بگیرید